حاء جیم

حاجی نیستم! من از حج، تنها هجی کردنش را می دانم
پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ق.ظ

من و دیدار ماه

دیروز چهارشنبه مصادف با 20 شهریورماه سعادت دیدار یار با من یار بود تا نائب الزیاره دوستان باشم.




پ . ن: قصد داشتن من رو از این دیدار محروم کنند ولی زیربار نرفتم. از دیدار خدا محرومم کردین، محرومیت دیدار ماه دیگه غیرقابل تحمله!


نوشته شده توسط جعفری ندوشن
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات

حاء جیم

حاجی نیستم! من از حج، تنها هجی کردنش را می دانم

من و دیدار ماه

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ق.ظ

دیروز چهارشنبه مصادف با 20 شهریورماه سعادت دیدار یار با من یار بود تا نائب الزیاره دوستان باشم.




پ . ن: قصد داشتن من رو از این دیدار محروم کنند ولی زیربار نرفتم. از دیدار خدا محرومم کردین، محرومیت دیدار ماه دیگه غیرقابل تحمله!
۹۲/۰۶/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
جعفری ندوشن

امام خامنه ای

دیدار

حج

نظرات  (۴)

۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۷ در راه مانــــده...
اللهم احفـــظ قائــدنا الخامـــنه ای......

خوش به سعادتتون.

علمــــدارِ ولایت، سایبـــریان فدایت!


پاسخ:
ان شاء الله همینطور خواهد بود و ان شاء  الله قسمت و روزی شما هم بشه روزی!
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۷ فرزند زهرا(س)...
سلام..
خوش بسعادتتون..
خیلی شیرینه
پاسخ:
سلام علیکم ممنونم ان شاء الله روزی قسمت و روزی شما بشه
سلام
مهمانید به
http://zareh.blog.ir/post/90
یا علی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم از دعوتتون

سلام...
خوش به حالتون...
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ان شاء الله روزی قسمت و روزی شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی