حاء جیم

حاجی نیستم! من از حج، تنها هجی کردنش را می دانم
شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ

پوتین،حج،مکه، فکه!!

سال 91 چنین موقعی....

مکالمه ای در گوگل تالک...

1. سلام برادر چه خبر؟

2. سلام سلامتی

1. امسال حج میری؟

2. ان شاء الله

1. به سلامتی نائب الزیاره باشید معلوم هست کیا میرن حج؟!

2. چشم حتما آقای .... آقای .... و آقای .... میرن اسم منو حذف کرده بودن مجدد قرار شد که منم اعزام بشم رفته بودم مشهد حجم رو از امام رضا علیه السلام گرفتم...

1. خوش به سعادتت التماس دعا

............

حاجی درخواستی داشتم نوشتم خدمتتون، درخواست اعزام به حجه.

بعد از نگاهی به نامه و پوزخندی!! با روانویس سبز نوشت: 1. وارد شود 2. جناب آقای ....... جهت پیگیری.


چند روز بعد....


2. کپی از درخواستت بگیر به من بده ببرم جلسه تهران.

1. چشم، کپی خدمت شما...


روزشمار انتظار....

روز اول...... روز دوم..... روز سوم.... هفته اول .......... هفته دوم........... ماه اول..... ماه سوم........ماه دهم...........ماه دوازدهم....


 مردادماه 92....

خدا رو شکر یا امام رضا ممنونتم آقا دعوتم کردی تا بار دیگر مهمانتون باشم... آقاجان درخواستی داشتم.... یا امام رئوف....


حج 92...

1. حاجی ظاهرا ایام حج امسال من و آقای .... اینجا تنهاییم

2. نه آقای .... ماموریت عتباتش رو لغو کردیم قرار است ماموریت حج آقای ..... هم به خاطر نداشتن مرخصی لغو کنیم هر اتاق یه نفر هستید.......

1. (توی دلم چنین میگذرد) اینها که واسه من حج نمیشه!! 3ساله دارم درخواست میدم عرضه ........ آقای ........ که سابقه اش از من کمتره داره اعزام میشه به چه حقی؟!! ظاهرا خوب فهمیده که شما ...... مستقیم نامه زده به رئیس کل..... ایشونم در هامش ارجاع داده به آقای ......... الانم دعوت شده!! منو باش که به خاطر احترام و جایگاه و شأن مسئول منطقه از طریق شما  دارم پیگیری می کنم وگرنه من هم مثل او بلد بودم اینچنین درخواست بدم.........


یا امام رضا ممنونتم آقا....

ظاهرا قسمت ما نیست هرچی خیر و صلاحه شما بهتر می دونید یا شایدم در برون چه کردم که درون خانه آیم؟!!! دلم میخواد به خدا برسم به آسمانها چه کنم؟


شهید بزرگوار آوینی می گفت: مکه برای شما، فکه برای من، بال نمی خواهم همین پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند.


من نه لایق مکه ام نه فکه! حتی پوتین هم ندارم من لیاقت هیچکدوم رو ندارم دیروز دوستان به دیدار خانواده های شهدا رفته اند از اینجا مانده و از آنجا رانده ام...


الهی العفو......


نوشته شده توسط جعفری ندوشن
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین نظرات

حاء جیم

حاجی نیستم! من از حج، تنها هجی کردنش را می دانم

پوتین،حج،مکه، فکه!!

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ

سال 91 چنین موقعی....

مکالمه ای در گوگل تالک...

1. سلام برادر چه خبر؟

2. سلام سلامتی

1. امسال حج میری؟

2. ان شاء الله

1. به سلامتی نائب الزیاره باشید معلوم هست کیا میرن حج؟!

2. چشم حتما آقای .... آقای .... و آقای .... میرن اسم منو حذف کرده بودن مجدد قرار شد که منم اعزام بشم رفته بودم مشهد حجم رو از امام رضا علیه السلام گرفتم...

1. خوش به سعادتت التماس دعا

............

حاجی درخواستی داشتم نوشتم خدمتتون، درخواست اعزام به حجه.

بعد از نگاهی به نامه و پوزخندی!! با روانویس سبز نوشت: 1. وارد شود 2. جناب آقای ....... جهت پیگیری.


چند روز بعد....


2. کپی از درخواستت بگیر به من بده ببرم جلسه تهران.

1. چشم، کپی خدمت شما...


روزشمار انتظار....

روز اول...... روز دوم..... روز سوم.... هفته اول .......... هفته دوم........... ماه اول..... ماه سوم........ماه دهم...........ماه دوازدهم....


 مردادماه 92....

خدا رو شکر یا امام رضا ممنونتم آقا دعوتم کردی تا بار دیگر مهمانتون باشم... آقاجان درخواستی داشتم.... یا امام رئوف....


حج 92...

1. حاجی ظاهرا ایام حج امسال من و آقای .... اینجا تنهاییم

2. نه آقای .... ماموریت عتباتش رو لغو کردیم قرار است ماموریت حج آقای ..... هم به خاطر نداشتن مرخصی لغو کنیم هر اتاق یه نفر هستید.......

1. (توی دلم چنین میگذرد) اینها که واسه من حج نمیشه!! 3ساله دارم درخواست میدم عرضه ........ آقای ........ که سابقه اش از من کمتره داره اعزام میشه به چه حقی؟!! ظاهرا خوب فهمیده که شما ...... مستقیم نامه زده به رئیس کل..... ایشونم در هامش ارجاع داده به آقای ......... الانم دعوت شده!! منو باش که به خاطر احترام و جایگاه و شأن مسئول منطقه از طریق شما  دارم پیگیری می کنم وگرنه من هم مثل او بلد بودم اینچنین درخواست بدم.........


یا امام رضا ممنونتم آقا....

ظاهرا قسمت ما نیست هرچی خیر و صلاحه شما بهتر می دونید یا شایدم در برون چه کردم که درون خانه آیم؟!!! دلم میخواد به خدا برسم به آسمانها چه کنم؟


شهید بزرگوار آوینی می گفت: مکه برای شما، فکه برای من، بال نمی خواهم همین پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند.


من نه لایق مکه ام نه فکه! حتی پوتین هم ندارم من لیاقت هیچکدوم رو ندارم دیروز دوستان به دیدار خانواده های شهدا رفته اند از اینجا مانده و از آنجا رانده ام...


الهی العفو......
۹۲/۰۶/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
جعفری ندوشن

نظرات  (۳)

حج...
حاجی ...
جالب بود...
یازهراس 
پاسخ:
ممنونم که سر زدین
ولی.... اینها واسم مکه نمیشه یا لااقل فکه نمیشه :(
مکه ی من فکه بود...
ولی ای کاش لیاقت داشته باشیم
پاسخ:
ان شاء الله ...
مکه و فکه بهانه اس مهم رسیدن به خداست
عزیز دلم!
به حساب این آیه شریف: « عسی أن تحبوا شیئا و هو شرّ لکم» صبر کن و مطمئن باش که نتیجه صبر بسیار شیرین است.
کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نشود
حاجی احرام دگر بند! ببین یار کجاست؟!
پاسخ:
ممنونم سیدجان! غیر از صبر کار دیگه ای هم میشه کرد؟! میدونم خیر و مصلحت خداونده اگه غیر از این بود که اصلا قابل تحمل نبود!
هدف خداست چه مکه چه فکه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی